woensdag 28 augustus 2013

(zomer)vakantie

Bij vakantie denk ik wel aan de zon, maar die is er niet altijd, ik denk aan zee, maar die heb ik amper gezien in mijn vakantie, ik denk aan een bikini/badpak, maar ik ben niet dol op die dingen....ik denk ook aan blije gezichten en gezinnen die het leuk hebben met elkaar. Dat is wel gelukt dit jaar! Dusss ik heb gekozen voor een blij gezicht op de onderstaande kaart. Ik heb vrolijke kleuren gebruikt en hier wordt je toch vrolijk van als je er naar kijkt?


Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van:
Ge-We Hobby - vakantie
Cards and Scrap - regenboogkleuren


6 opmerkingen:

  1. leuke kaart heb je gemaakt, de stempel is ook erg leuk.
    bedankt voor het meedoen bij de uitdaging van de ccc.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met vrolijk gezicht.
    Fijn dat je meedoet met Cards & Scrap Schallengeblog.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, leuk dat je mee doet met de challenge van CCC. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige en vrolijke kaart met de kleurtjes van de regenboog.
    Bedankt voor het meedoen Cards and Scrap.

    Fijne weekend,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje heb je gemaakt voor Cards&Scrap.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Noriko
    C&S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad heel vrolijk en lachen is gezond!
    Gezellig dat je meedoet met Cars en Scraps!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen