vrijdag 16 augustus 2013

Een grote bloem

Voor de challenge van Cards and Scrap heb ik een kaart gemaakt waarbij op de kaart 1 grote bloem verwerkt moest worden. Ik heb gekozen voor een achtergrond stempel van Darkroom Door. Deze heb ik met Versamarkt gestempeld en gekleurd met Pan Pastel. Daarna heb ik nog wat accenten met zilver embossing poeder aangebracht. De bloem heb ik gemaakt met de bloemetjes stans van Joy. Dit met tissuepapier gedaan. Dit met Distress Ink gemengd met water gekleurd en daarna ook bewerkt met zilver embossing poeder. De bloem is bevestigd met een bloemetjes brad.






2 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart Margaret!
    Eenvoudig, maar met een echte blikvanger als bloem!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met een prachtige bloem, Margaret!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards&Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen