donderdag 15 augustus 2013

Dit keer een kaartje gemaakt voor We Love Vintage Challenge. Hierbij was het de bedoeling om een kaartje te maken een vierkant of een rechthoek. Dus ik dacht meteen aan mijn ovalen stans. Ik hou van de ovale vorm, heb de kleur blauw gebruikt en de Noor bloemen stans gebruikt. De wolkjes zijn van Joy en de rest van de spulletjes heb ik uit mijn hobbydoosjes gehaald. Met deze kaart wil ik ook meedoen met de facebook card challenge, thema daar is dit keer "alles mag".






Leuk dat je een kijkje op mijn blog bent komen nemen!

4 opmerkingen:

  1. Wat een grappig kaartje met leuke stansen en een lief plaatje
    Bedankt voor je deelname bij WLVC
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een MOOI kaartje Margaret met al die ovalen en MOOIE bloemen.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie bloemetjes op je vrolijke kaartje Margaret, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan Margaret....mooi modelletje en lief kaartje. Ik wil je wel vragen voor de volgende deelname eventueel of je je kaartje wilt linken en niet je hele blog. Op het WLVC-blog staat onder de regels van deelname hoe je dit moet doen. Voor nu is het goed hoor.....dat gaat vást de volgende keer beter.
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen