maandag 26 augustus 2013

Met bloemetjes

Dit kaartje is heel vrolijk geworden door de kleuren die ik heb gebruikt. De stempel van de roos komt van Art Journey en de muziekbalkjes heb ik terug laten komen in de bloemetjes om er een geheel van te maken. Die stempel komt van Darkroom Door. Met deze kaart wil ik meedoen aan de uitdaging van Nederlandse kaarten uitdagingen. De kaart is gemaakt naar aanleiding van de sketch, wat de uitdaging was. Ook wil ik met deze kaart meedoen aan de challenge van de Creatieve zebra. Hier was het thema "alles mag".




De sketch was:


2 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk gekleurde kaart! Ik vind je bloemen erg geslaagd met die muzieknootjes erop.Bedankt voor je deelname bij De Creatieve Zebra!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart,mooie uitwerking van de sketch.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, veel succes.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen