zondag 4 augustus 2013

Vakantie op een kaart

De zomer vastgelegd op een kaart. Ik dacht meteen aan het strand, de zee, maar ja dan moet daar ook nog een goede uitwerking bij. Ik kwam op zeemeeuwen terecht. Daar heb ik een leuke stempel van opgezocht. Vroeger kwam ik veel op het zeeuwse strand, daar stond en staat nog steeds een mooie vuurtoren. Deze kaart doet me denken aan die "goeie ouwe tijd"die ik daar als kind heb gehad.
Op de kaart heb ik masking tape gebruikt, stempels en strass steentjes. Met deze kaart wil ik meedoen aan de uitdaging van:
CAS - vakantie
An-Ma creatief - zomerse creatie
Crealing - vakantie




8 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart erg mooi geworden! Leuke uitwerking van het thema. Bedankt voor je deelname aan CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart geworden en sluit goed aan bij het thema. De kleuren passen goed bij elkaar.
    Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke zomerkaart zeg, perfect voor het thema vakantie. Bedankt voor je deelname aan Crazy for CAS.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie zomerse kaart hoor past perfect bij het thema.bedankt voor je deelname aan crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie rustige kaart, dat helemaal thuishoort bij het vakantiegevoel.
    Bedankt voor het meedoen aan de Crealing Challenge.

    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen