zondag 22 september 2013

Vintage music of the soul

Hallo lieve bloggers,

Vandaag zag ik tot mijn verbazing dat mijn kaartje van de laatste challenge bij de Nederlandse kaartenuitdaging het kaartje van de week is. Helemaal leuk natuurlijk en ik heb een leuke digi stempel gekregen!
Ook nog even tijd gevonden vanmiddag om een leuk kaartje te maken voor de challenge van Cards and Scrap, daarin moest Bakers twine verwerkt worden. Zo gezegd,zo gedaan en dit is het resultaat.




Leuk dat je weer bent langs geweest op mijn blog! 

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met een mooie tekst! Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Cards&Scrap deze week:) Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart Margaret!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg gaaf hoor. Leuk dat je medoet bij cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen