maandag 16 september 2013

Bloemen

Hallo allemaal, leuk dat je weer langskomt op m'n blog. Waarschijnlijk zijn jullie ook allemaal dol op bloemen en we hebben allemaal zo onze eigen favoriet. Zo ben ik zelf helemaal dol op de roos. In alle kleuren en maten vind ik ze geweldig. Open of dicht maakt me ook niet uit, als het maar een roos is haha.
Dus bij de uitdaging van Dutch Card Lovers hoefde ik ook niet lang na te denken over hun thema, nl. "bloemen". Ik heb een kaart gemaakt in herfsttinten, want dat past goed bij het weer als ik naar buiten kijk. Met veel plezier en liefde heb ik m'n eigen rozen leven gegeven..het resultaat is een "warme"herfstkaart. 




Lieve groetjes, Margaret

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige rozenkaart, knap dat je ze zelf gemaakt hebt, zijn erg mooi! Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De rozen zijn prachtig gemaakt en dat zorgt dan voor een speciaal mooie kaart. Dank je wel voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt de rozen! Zeer mooie kaart! Fijn dat je deze inzendt bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen