zondag 16 juni 2013

In de ban van de ....challenge..

Vandaag weer tijd gehad op te freubelen. Heerlijk dat de kinderen wat groter worden nu.
Ze gaan meer hun eigen gang en ik dus ook ;))
Voor Art Journey heb ik een kaart gemaakt met het thema druppels. Op de foto zie je het niet zo goed maar over de roos heb ik ook nog druppels gemaakt met pearl effect in een spray. De stempels zijn natuurlijk van Art Journey. Ik heb pan pastel, archival en distress ink gebruikt. Toch lekker appart zo'n blauwe roos? Heb er zelf ooit een in het echt gehad.



Daarnaast heb ik mijn eigen jaarlijkse  uitdaging weer eens gemaakt. Ik maak namelijk ieder jaar een scrap pagina voor op het toilet in een lijst met de nieuwe schoolfoto's van mijn drie stoere kanjers. Vorig jaar had ik gekozen voor een wat donker ontwerp. Nu had ik zin in fris en pastelkleurtjes zijn tenslotte in dit jaar. Dit is het resultaat. Ik heb het lekker minimalistisch gehouden. Het kwam mooi uit om eens deze mooie vlinder te verwerken, want ik heb deze nog niet veel gebruikt en ik vind hem juist zo mooi.


8 opmerkingen:

  1. Ijverige tante! Die aj roos is en blijft geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die blauwe roos is inderdaad apart, maar wel leuk! Bedankt voor het meedoen aan de Art Journey challenge.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je meedoet aan de Challenge Margaret, Bedankt! Je hebt ook een heel bijzondere kaart gemaakt met een speciale blauwe roos. !

    gr. Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor het meedoen aan de Art Journey uitdaging. Je zorgde voor een mooie bijdrage met deze blauwe roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Margaret, ik kom van het blog van AnMaCreatief waar jij als deelnemer staat. Maar je hebt terug gelinkt naar je blog ipv naar je kaart. Nu kan ik vragen of Anne-Marije dat even wil aanpassen. Maar ik kan niet terug vinden met welke kaart je graag mee wil doen! Ik kan het natuurlijk over het hoofd zien ;-)

    Wil je even laten weten met welke kaart je meedoet? Dan kan de link even veranderd worden!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ow, ik ben nog niet zo bedreven op m'n blogje, sorry. Het gaat om de paarse kaart met de vlinders in een vorig stukje. Ik heb hopelijk iets duidelijker nu in mijn verhaaltje bij de kaart gezet dat ik met deze kaart wilde meedoen.
    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je blauwe roos wel leuk! Mooi kaartje. Fijn dat je meedoet met de Art Journey challenge!

    BeantwoordenVerwijderen