zaterdag 15 juni 2013

Goed begin van het weekeind..


Lekker aan de freubel geweest en dit is het resultaat. Met het zonnetje buiten heb ik meer inspiratie en zin in een vrij weekeind!! Fijn weekeind allemaal!!


Voor deze kaart heb ik meegedaan aan de challenge van dutchcardlovers met als opdracht patchwork. Ik heb hier mijn eigen versie op gemaakt en de challenge van AnMaCreatief met als thema verjaardag. De kaart heb ik gemaakt met papier, nestabilities, noor, distress ink, vlinder stempels van darkroom door, masking tape, strass,  bloemetjes, lint en een bedeltje.


Voor de liftchallenge heb ik een kaart gemaakt in de kleuren oranje, zonnig geel, blauwtinten en een vleugje bruin. Ik heb veel gebruik gemaakt van eenvoudige vormen voor een extra stoer effect. De stempel heb ik bewerkt met pan pastel.


6 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten, hoor! Bednakt voor je deelname aan de challenge van DCL en die van de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaarten! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor het vermelden van onze challenge ;-) Ik zal doorgeven dat het om deze kaart gaan, dan kan Anne-Marije de link aanpassen.

    Geeft niets dat het allemaal nog niet helemaal lukt, al doende leert men ;-) gezellig dat je met deze prachtige kaart meedoet met onze challenge!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk liftkaartje! Mooie kleuren en leuk met die cirkels, fijn dat je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een stijlvolle kaart!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije
    P.S. ik zal de link bij Mister Linky even aanpassen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen