dinsdag 26 mei 2015

Stampin Your Way challenge #28

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt voor een challenge waar ik voor het eerst aan mee doe, namelijk bij Stampin Your Way. En een echte uitdaging was het! Wat was de opdracht? 

Leg klaar op je Bureau:
* 1 stuk cardstock van maximaal 15 X 30,5 (Dit is voor je kaart zelf, restjes kun je gebruiken op je kaart)
* 2 stukjes designpapier van maximaal 10 x 15cm
* 3 cirkels (hiervoor mag je een apart stukje papier gebruiken)
* 4 stempels (plaatjes of tekst)
* 5 stukjes lint
* 6 plakparels

Dus hierbij de foto's waarbij je kunt zien wat ik er van gemaakt heb!




 

Tot snel weer op mijn blog!

7 opmerkingen:

  1. Margaret leuke kaart, maar volgens mij mis ik de lintjes, als je mee wilt doen met de challenge, horen ze er wel bij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, dat is waar!! Helemaal vergeten, zo lastig vond ik de challenge dus haha! Inmiddels aangepast!
      Groetjes,Margaret

      Verwijderen
  2. Prachtige kaart! En volgens mij zie ik 6 lintjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me super moeilijk, maar het resultaat mag er wezen!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie er ook 6, maar wel een SUperleuk kaartje, bedankt voor het meedoen met Stampin your Way CHALLENGE!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het lijkt zo makkelijk hè maar ik vond het zelf een hele lastige opdracht. Ik vind je kaart heel erg mooi geworden ondanks de 6 lintjes.
    Leuk dat je mee doet bij SYW.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen