woensdag 4 maart 2015

Stampin' Up

Hallo allemaal,

Sinds een aantal maanden ben ik demonstratrice bij Stampin' Up! Hier verkopen ze zulke mooie producten, dat ik graag met al hun stempels en mooi op elkaar afgestemde papier en inkten werk. Sterker nog; ik gebruik bijna geen andere spullen meer...
Eerst was ik een apart blog begonnen voor SU, maar dit bevalt me niet zo, vandaar dat ik nu SU toevoeg aan mijn al bestaande blog. Ik zal hier af en toe kaartjes/projectjes plaatsen die ik maak. Ook blijf ik aan challenges meedoen. Daarnaast kun je dus Stampin' Up producten bij mij bestellen. Deze kun je dan komen afhalen in Schiedam (op de rand van Rotterdam) of op laten sturen. Meer informatie is allemaal te vinden op dit blog. Heb je vragen dan laat je het maar weten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten