dinsdag 9 september 2014

Hallo!!

Na een hele lange tijd ben ik dan terug op m'n blog in de hoop dat het me lukt om weer met enig regelmaat wat te laten zien van wat ik af en toe maak. Ik zal hier wat van de kaarten laten zien die ik afgelopen tijd heb gemaakt en ik moet zeggen dat ik helemaal weg ben van de spullen van Stampin'up. Dus daar werk ik dan ook voornamelijk nog mee.



    Kaartje voor mijn moeder..



    Kaartje voor geboorte van een jongen, in de stijl 
    van het geboortekaartje


    Kaartje voor een tante die net was verhuisd..


    Kaartje voor een bruidspaar..




    Ik ben dol op het maken van blokkaarten :-)




    Verjaardagsslinger voor een jarig nichtje..

Tot de volgende keer weer!!!

1 opmerking:

  1. Jeetje Mar, je haalt alle opgelopen schade gelijk maar in in 1 blog bericht?!
    Leuk!
    Kom maar op met al die creaties :D

    BeantwoordenVerwijderen