dinsdag 1 oktober 2013

Sketch #15

Goede morgen allemaal,
Gisteravond even een momentje voor mezelf genomen na een drukke dag en met een nog drukkere week voor de boeg. Ik heb een kaartje gemaakt naar aanleiding van een sketch bij SU-per challenge en daarbij de kleurencombi gebruikt van de challenge van Hobbyhome(wit/kraft/1 andere kleur naar keuze). Ik heb hier een achtergrondstempel gebruikt van Darkroom door en ook de vlinderstempel komt van hen. De tekst komt van Joy crafts en is gestempeld met Archival.

De sketch:

De kaart:



Leuk dat je weer langs bent geweest op mijn blog!


2 opmerkingen:

  1. Oh wat een beauty! Denk dat ik ook maar wat jetblack over mijn plum ga gooien. Die kleur is zo mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart!
    Dankjewel voor het meedoen aan de Hh challenge.
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen